forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe

Pełna wersja: Ważne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam , jestem amatorem . Mam zamiar kupić tanią kolarzówkę . Powiedzcie czy ten rower warty jest swojej ceny ?

LINK------> http://www.allegro.pl/item340254150__faj...anko_.html
Z tego co się orientuję, to można zaryzykować Smile
Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni Wink
W sumie ma dobra geometrie i widze ze od 169 do 171cm wzrostu bedzie pasowal;0. Widelec widac dosyc sztywny,ale to sie okaze w jezdzie;)Powodzenia w zakupieSmile. Jak przelozenia nie beda odpowiadsaly to zawsze mozna zmienic zebatkji...
W tym temacie raczej nie mogę się wypowiadać za bardzo bo na kolażówkach znam się tyle co na fizyce atomowej tzn prawie, że nic..
Jedynie co mogę powiedzieć że Shimano Sora jest osprzętem dobrej jakości za niewielką cenę i jest dobry dla początkujących ... ma swoje wady i plusy tak jak każda inna grupa .. ogólnie o firmie CUBE nie słyszałam za wiele więc wolę na ten temat się nie wypowiadać ..
najlepiej niech wypowiedzą się Ci co na co dzień mają styczność z kolarstwem ...
Moim zdaniem rower przedstawia się ciekawie, choć mnie brakuje trochę danych. Pamiętaj że musisz sie liczyć z tym, że to sprzęt używany - stan może być różny.

Jednak mimo to, rower wydaje mi się być dobra ofertą w takiej cenie. Marka Cube znana jest już na naszym rynku wiele lat. Jest to dobra firma. Do tego myślę że warto zwrócić uwagę na zgodność ze standardami - stery ahead, widelec szeroki, powinien być sztywny.

Osprzęt Sora to pierwszy w kolekcji Shimano sprzęt do roweru szosowego, jednak nie znaczy że zły. Jest tani, a to duży plus. Masz klamkomanetki, będzie wygodnie jechać, zmieniać biegi i hamować Smile

Jedyne, co mi nie pasuje do końca, to opis do roweru - sprzedawca pisze osprzęt sora, a tylna przerzutka to Exage 300EX. Reszty nie umiem rozpoznać, mało szczegółowe zdjęcia.