Witam,
po pierwsze musze zaznaczyc, że jestem amatorem więc nazwy osprzetu i firm produkujących rowery za duzo mi nie mówią.. Tak więc zwracam się do Was z prośbą o pomoc

Chciałbym nabyć rower "górski" do 1200 zł..
Po przeczytaniu kilku postów i przejzeniu allegro wytypowałem 2 rowery...
Kross level a2
oraz
Kelly's scarpe
zalezy mi na tym zeby rowerek troche posłużył..
Myslicie ze do wzrostu 182cm i 70kg rama 19 będzie ok?
z góry thx
Rowerki dość podobne zarówno pod względem ceny jak i wyposarzenia, jednak Kross wypada lepiej za sprawą manetek, kasety, oraz wg mnie ładniejszej korby;]. Do tego mam wątpliwości czy oferowany kellys rzeczywiście ma amortyzator taki, jaki jest podany w opisie. Na zdjęciach występuje z Suntourem XCU, a opis podaje XCR. Róznica w działaniu jest wg. mnie kolosalna oczywiście na rzecz XCR. Popatrzylem na inne aukcje tego kellysa i w modelu 2007 jest XCU, natomiast 2008 suntour XCM, jednak ten też jest wyraźnie gorszy od XCR'a który rzekomo ma być w tym kellysie. Myślę że to albo niekompetencja sprzedawcy albo co gorsza próba naciągnięcia klientów na zakup. W krossie można być pewnym że jest wyposarzony albo w Suntoura XCR, albo w Rock Shoxa Dart 2. Oba są do siebie podobne i oba są dużo lepsze od Suntoura XCU, który najprawdopodobniej jest w tym kellysie, bo to model 2007. Po za tym ciekawi mnie czemu sprzedawca nie fotografował całego roweru tak aby było widać jaki ma amortyzator, tylko dał zdjęcie sciągnięte z internetu, a sfotografował jedynie wybrane części.
Rama 19 cali powinna być odpowiednia do Twojego wzrostu.
gb -> Dziękuje Ci za szybką, pomocną i bardzo wyczerpującą odpowiedź

w takim razie z tamtego kelly'sa puki co zrezygnuje...
Mam natomiast jeszcze jedno pytanie.. przegladajac allegro natrafilem na jeszcze jeden rowerek w podobnej (nieco wyzszej) cenie:
kelly's quartz
i tu pytanie czy warto do niego dopłacić? czy jest "lepszy" od tego krossa a2?