Cześć.
Jestem biegaczką,która przerzuca się teraz na rower.Od razu powiem,że starałam się ogarnąć sama problem kupna sprzętu,ale nie ma szans.Temat zdecydowanie zbyt skomplikowany.
Interesuje mnie ściganie i maratony.
Przejrzałam masę stronek,ale wybór ciężki. Dodatkowo prawie w ogóle nie znam się na osprzęcie,co czyni wybór wręcz niemożliwym...

Myślę Kross albo Kellys-naczytałam się dużo pozytywnego o tych markach. Scott jest za drogi więc raczej nie wchodzi w rachubę,eh...
Co radzicie?
Hej Hej.
Mam 168 cm wzrotu.
Co do linków to Kellys Imagine bardzo fajny.
Kross A6 myslałam o nim, bo spotkałam się z bardzo pochlebnymi opiniami.
P.S. Czy Kellys Imagine ma grubsze opony czy mi sie wydaje?[/align]
Witaj,odpusc sobie te Kellysy,one są tylko ładne zapewniam,wiem bo miałem juz dwa.
Polecam Krossa levela a6 jestem jego posiadaczem od Wrzesnia i przyjemnosc z jazdy w porównaniu do Kellysów jest duza.
Jak dobrze poszukasz to kupisz go duuuzo taniej niz katalogowa 2799,poszukaj na allegro to spokojnie do 2 tys moze się zmiescisz.
http://www.allegro.pl/item352469955_leve...t_lx_.html
to tylko jeden z przykładów,rower jak dla mnie niezniszczalny,rama bardzo sztywna,swietnie się smiga w terenie i po szosie
No rzeczywiście bardzo fajny ten kross, cena dużo niższa od założonej, no i rozmiarowo powinien być odpowiedni. Resztę pieniędzy można przeznaczyć na ubiór: kask, okulary, rękawiczki, spodenki, koszulkę, ewentualnie buty i pedały spd. Dla ściganta lub ścigantki to niezbędne atrybuty. Chyba że na to są osobne środki.
A dlaczego odradzacie Kellys? Przez te ramy?
A odradzam(hudy admin tez ci odradzi) bo miałem i poczytałem wiele róznych opini od prywatnych ludzi,to bardzo cenna rzecz gdy ktos niezalezny zadna firma prywatna persona pisze by ktos inny nie popełnił juz tego błędu przy zakupie roweru.
Napisze inaczej,chciałem kupic Kellys Magnus lub Magic ale moi koledzy hudy i Darolas(jezdzi na levelu a6 na maratony MTB wybili mi Kellysa z głowy,za co jestem bardzo wdzięczny.