Na prośbę użytkowników przeniesiono shoutbox na górę. Wypowiedz się czy takie rozwiązanie jest według Ciebie lepsze.

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kelly's czy Unibike?
Autor Wiadomość
mith05 Offline
Turysta
*

Ilość postów: 2
Reputacja: Neutral Reputation
Kelly's czy Unibike?
Witam!
Zacząłem się ostatnio rozglądać za rowerkiem do ~2000zł i mam dylemacik pomiędzy tymi 3-ma rowerkami (z góry zaznaczam, że jestem amatorem):

http://www.kellys-bicycles.com/index.php...&pID=15375 (MAGNUS)
http://www.kellys-bicycles.com/index.php...&pID=15378 (Salamander)
http://www.unibike.pl/flite.html

Ciekawi mnie, że Salamander ma z tyłu Deore XT, a Magnus LX, a różnica w cenie odwrotnie (bo słyszałem, że XT są chyba wyższym modelem od LX)...
Nie bardzo wiem jak się mają do siebie amorki RST Gila (Salamander) do SUNTOUR-ów XCR w pozostałych (skakać na rowerze raczej nie zamierzam).

Tarczówki, nie są dla mnie istotne, więc jeśli by Kelly'sy miały lepszą resztę osprzętu to wolałbym wybierać między nimi, bo zależy mi też na trwałości i jak najmniejszej awaryjności całości.

Co do przeznaczenia to jazda mieszana - miejsko-leśno-pagórkowata.

Dzięki z góry za wsparcie

mith05, proud to be a member of forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe since Apr 2008.
28.04.2008 13:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
gb Offline
Administrator

Ilość postów: 462
Reputacja: Positive Reputation
RE: Kelly's czy Unibike?
Obydwa kellysy są prawie identycznie wyposarzone, róznica jest w amortyzatorze, wg. mnie suntour xcr powninen być lepszy od rst. Oprócz tego kellys magnus ma lepszą ramę, o lepszej geometri.
Salamander ma lepszą przerzutkę z tyłu - deore xt, a magnus ma lx'a Mimo to myślę, że nie powinieneś na nią narzekać, bo też niezły sprzęt.
Z obu kellysów wybrałbym Magnusa.