Na prośbę użytkowników przeniesiono shoutbox na górę. Wypowiedz się czy takie rozwiązanie jest według Ciebie lepsze.

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomoc w doborze wolnobiegu i łańcucha.
Autor Wiadomość
BBoyBushy Offline
Turysta
*

Ilość postów: 15
Reputacja: Neutral Reputation
Pomoc w doborze wolnobiegu i łańcucha.
Siema, jestem amatorem (poza rozpieraniem, roweru na części pierwsze i konserwowaniu go, nie mam w ogóle pojęcia o sprzęcie).

Po 2 latach użytkowania roweru, muszę zmienić kasetę i łańcuch. No i tu jest problem bo nie mam pojęcia co wybrać ...

Tylko tak:
-kaseta na pewno 7 rzędowa (bo przerzutki takie mam)

Na razie upatrzyłem:
łańcuch: CONNEX 804 WIPPERMANN
kaseta: 7-mio RZĘDOWA SHIMANO ALIVIO CS-HG50

i proszę powiedzcie czy to ma ręce i nogi, albo dajcie jakiś artykuł na ten temat

Z góry dzięki.

BBoyBushy, proud to be a member of forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe since Feb 2008.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2008 23:43 przez przemu.)
22.02.2008 12:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
gb Offline
Administrator

Ilość postów: 462
Reputacja: Positive Reputation
RE: Pomoc w doborze sprzętu/moża jakiś artykuł
Przede wszystkim upewnij się że masz kasetę a nie wolnobieg, bo jeśli wolnobieg to pozostaje jazda na wolnobiegach, lub wymiana piasty na obsługującą kasety.

Myślę, że konfiguracja którą podałeś jest całkiem przyzwoita, możesz też rozejrzeć się za łańcuchami z wyższych grup shimano. Co do artykułów, to polelcam ten: http://mtbikes.info/readarticle.php?article_id=36
22.02.2008 16:14
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
BBoyBushy Offline
Turysta
*

Dzięki, za odpowiedź. A jeszcze takie pytanie: czym się różni wolnobieg od kasyty ?? xD

BBoyBushy, proud to be a member of forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe since Feb 2008.
23.02.2008 11:17
BBoyBushy Offline
Turysta
*