Ankieta: Czy warto jest kupić ten rower ?
Tak , warty swojej ceny
Zdecydowanie odradzam
Można zaryzykować
trudno powiedzieć za mało danych
Nie wiem
[Wyniki ankiety]

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ważne
Autor Wiadomość
lldaniel Offline
Turysta
*

Ilość postów: 3
Reputacja: Neutral Reputation
Ważne
Witam , jestem amatorem . Mam zamiar kupić tanią kolarzówkę . Powiedzcie czy ten rower warty jest swojej ceny ?

LINK------> http://www.allegro.pl/item340254150__faj...anko_.html

lldaniel, proud to be a member of forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe since Apr 2008.
12.04.2008 20:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Brooce Offline
Mtb Rider
**

Ilość postów: 125
Reputacja: Positive Reputation
RE: Ważne
Z tego co się orientuję, to można zaryzykować Smile
Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni Wink

Come rain or shine, I'm going for ride. No bike - no fun.
Tylko czysty rower to zadowolony rower.
Dbaj o rower, a rower zadba o ciebie.

[Obrazek: tc1vw3.png]
12.04.2008 21:39
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Zacytuj ten post w odpowiedzi
Ryzak Offline
Turysta
*

Ilość postów: 1
W sumie ma dobra geometrie i widze ze od 169 do 171cm wzrostu bedzie pasowal;0. Widelec widac dosyc sztywny,ale to sie okaze w jezdzie;)Powodzenia w zakupieSmile. Jak przelozenia nie beda odpowiadsaly to zawsze mozna zmienic zebatkji...

Ryzak, proud to be a member of forum.mtbikes.info - Forum Rowerowe since Apr 2008.
13.04.2008 0:54
no_devils Offline
Turysta
*

Ilość postów: 21
W tym temacie raczej nie mogę się wypowiadać za bardzo bo na kolażówkach znam się tyle co na fizyce atomowej tzn prawie, że nic..
Jedynie co mogę powiedzieć że Shimano Sora jest osprzętem dobrej jakości za niewielką cenę i jest dobry dla początkujących ... ma swoje wady i plusy tak jak każda inna grupa .. ogólnie o firmie CUBE nie słyszałam za wiele więc wolę na ten temat się nie wypowiadać ..